Tietoa yhdistyksestä

Tietoa meistä

Keitä me olemme?

Transfeminiinit ry on perustettu ajamaan transfeminiinejä koskevia yhteiskunnallisia oikeuksia ja ylläpitämään transfeminiineille tukiverkostotoimintaa. Yhdistys näkee tärkeäksi tällä hetkellä useiden transhenkilöiden päivittäisessä elämässä kokemiensa epäoikeudenmukaisuuksien poistamisen yhteistyössä eri viranomaisten ja järjestöjen kanssa. Tavoitteenamme on myös transnuoret, muunsukupuoliset ja intersukupuoliset huomioiva, yhdenvertainen lainsäädäntö.

Yhdistys mieltää tärkeäksi yhteistyön jo olemassa olevien sateenkaari- ja ihmisoikeusjärjestöjen kanssa ja toimii vuorovaikutteisesti yhteistyössä niin viranomaisten, poliitikkojen kuin terveydenhuollon organisaatioiden kanssa.

Tutustu toimintakalenteriimme.

Tutustu ryhmiimme.

Kuulumme useaan ihmisoikeuksien puolesta toimivaan kattojärjestöön Suomessa, Euroopassa ja maailmalla:

Transgender Europe  – TGEU

IGLYO – The International Lesbian, Gay, Bisexual, Trans, Queer and Intersex (LGBTQI) Youth & Student Organisation

ILGA World

Naisjärjestöjen keskusliitto

The Eurocentralasian Lesbian* Community – EL*C

Vanhustyön keskusliitto

Hallitus

Yhdistyksen hallituksen jäsenet ovat

• Emilia Blåsten (puheenjohtaja)